Verzenden & retourneren

VERZENDING

Verzending binnen Nederland is gratis.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorging van PostNL. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan, worden voor zover mogelijk dezelfde dag verzonden. Over het algemeen zal de aflevering binnen 2 werkdagen plaatsvinden. Rond de feestdagen is het bij de transporteurs erg druk. Houdt in die periode rekening met langere levertijden.

Voor verzending naar het buitenland verschillende kosten en levertijd per land.

Controleer altijd uw adres en email adres goed voordat u de bestelling afrond. In een email ontvangt u de track&trace waarmee u uw zending op elk gewenst moment kunt volgen maar ook het bezorgmoment of bezorgadres kunt aanpassen. Indien een bestelling naar ons retour wordt gezonden door de vervoerder omdat het door u opgegeven adres niet correct is of niet is afgehaald van een afhaalpunt, kunnen wij het pakket alleen een tweede maal versturen nadat het adres nogmaals door u is bevestigd en verzendkosten zijn voldaan.In geval dat u de bestelling niet meer wenst te ontvangen, zal Tassenboetiek Trukado het aankoopbedrag restitueren onder aftrek van verzendkosten en 10% van de aankoopsom als administratie kosten. 

RETOURNEREN


Boutique Trukado besteed erg veel aandacht aan het verpakken en verzenden van haar producten. Elke zending word geregistreerd en visueel vastgelegd voordat deze word verzonden. Indien uw bestelling wordt ontvangen in een beschadigde verpakking, verzoeken wij u per ommegaande (binnen 24 uur na ontvangst) foto's van de ongeopende verpakking  te mailen aan [email protected]. Ook indien het product beschadigd wordt ontvangen, verzoeken wij u per ommegaande (binnen 24 uur na ontvangst) foto's hiervan te sturen aan [email protected].

In alle andere gevallen heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.  U krijgt dan het volledige orderbedrag (inclusief de door u bij aankoop eventueel betaalde verzendkosten) gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan Boutique Trukado geretourneerd worden met track en trace. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Eventuele kosten voor inpakken als cadeau en betalingskosten zoals Klarna worden niet gerestitueerd.
Mocht het product en de verpakking onnodig gebruikt of beschadigd zijn of niet voldoen aan het hierboven genoemde, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Producten kunt u, nadat u dit hebt gemeld via [email protected] met track&trace zenden aan:

Boutique Trukado

Textielweg 22 achterzijde

3812 RV Amersfoort

Wij verzoeken u per ommegaande ons via [email protected] de track&trace code te zenden.

 

LET OP !!

De meeste artikelen worden geleverd in een productverpakking en verzonden in een verzenddoos. Mocht u het artikel willen retourneren, verzoeken wij u vriendelijk om het artikel in de productverpakking te doen en dit in de verzenddoos te retourneren. Indien u alleen de productverpakking gebruikt en daar tape omheen zit en een adreslabel, raakt de productverpakking beschadigd. Ook verhoogt dit de kans dat het artikel beschadigd bij ons aankomt. In beide gevallen kunnen wij dan uw retour NIET accepteren.

 

Artikel beschadigd ontvangen ?

Wij besteden heel veel aandacht aan de kwaliteit en het verpakken en verzenden van onze producten. Elk product wordt minimaal twee keer gecontroleerd. De eerste keer op het moment dat wij het ontvangen van de leverancier en het product word nog een keer gecontroleerd voordat wij het naar u verzenden.

Wij verpakken onze producten zorgvuldig en doen er alles aan om het product in goede staat en onbeschadigd bij te laten bezorgen.

Ondanks dat,  kan het eens gebeuren dat een product tijdens het transport door de vervoerder toch beschadigd bij u word afgeleverd.

In het geval dat een product beschadigd door u wordt ontvangen, verzoeken wij u direct contact met ons op te nemen en ons de volgende foto’s te sturen:

  • Een foto van de hele buitenkant van het pakket
  • Een foto van het geopende pakket met hierin het artikel
  • Een foto van alle type binnenverpakkingen/vulmateriaal
  • Een foto van het gehele beschadigde artikel.
  • Een detailfoto van de concrete schade.
  • Een foto van het verzendlabel op de verpakking

Hiermee kunnen wij uw melding zo efficiënt mogelijk afhandelen.

Met uw informatie en foto’s kunnen wij een claim indienen bij de vervoerder en een onderzoek laten starten.

 

KLACHTENREGELING

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Verdere toelichting op onze klachtenregeling kun je lezen op https://www.trukado.nl/nl/service/garantie-en-klachten/