Veel gestelde vragen

Hieronder vind u antwoorden op veel gestelde vragen.

1 Handig om te weten
1.1 Hoe kan ik een artikel retourneren ?

Binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, kunt u ons aangeven dat u het artikel wilt retourneren. Dit doet u door eerst een mail te sturen naar [email protected] met vermelding van uw bestelnummer (ORD....) en om welk artikel het gaat. Daarna kunt u het artikel sturen naar:

Boutique Trukado

t.a.v. Klantenservice

Textielweg 22 achterzijde

3812 RV Amersfoort

Zodra u het pakketje hebt aangeboden bij de vervoerder, stuurt u de track&trace code via mail naar [email protected]

Wij kunnen dan samen met u het pakketje volgen.

Als het pakket door ons is ontvangen, zullen wij de inhoud controleren. Als deze voldoet aan alle voorwaarden (ongebruikt, onbeschadigd, met originele verpakkingen en labels. Let op : labels mogen niet van het artikel verwijderd zijn), zullen wij het aankoopbedrag terugboeken naar uw rekening. Ook als u bij uw bestelling verzendkosten hebt betaald, zullen wij die naar u terugboeken.

Let op: De kosten van het retour sturen zijn voor uw eigen rekening

 

1.2 Het artikel wat ik heb ontvangen is stuk of defect. Wat nu?

Wij controleren elk artikel voordat wij deze verzenden. Ook besteden wij veel aandacht aan het zorgvuldig verpakken van het artikel. Het kan gebeuren dat een artikel toch defect of stuk bij u aan komt.

In dat geval dient u dat direct binnen 24 uur na ontvangst te melden via [email protected]. Om alles snel af te handelen vragen wij u een aantal foto's direct mee te sturen:

  • Een foto van de hele buitenkant van het pakket.
  • Een foto van het geopende pakket.
  • Een foto van alle type binnenverpakkingen.
  • Een foto van het gehele beschadigde artikel.
  • Een detailfoto van de concrete schade.
  • Een foto van het verzendlabel op de verpakking.

Wij nemen na ontvangst van uw melding contact met u op om het op te lossen.

 

1.3 Kan ik mijn bestelling ook ergens anders of bij een PostNL afhaalpunt laten bezorgen?

Bij het afrekenen dient u eerst bij factuur uw adres gegevens in te vullen.

Daaronder kunt u kiezen om naar een ander adres te verzenden. Vult u daar de gegevens in waar u het pakket geleverd wilt hebben.

Wilt u het pakket bij een PostNL afhaalpunt laten bezorgen? Dan hoeft geen ander adres in te vullen maar kiest u bij Verzendmethoden voor Afhalen bij een Postnl afhaalpunt. Daar kiest u welk afhaalpunt u het beste past.

Deze laatste optie is alleen beschikbaar voor adressen binnen Nederland

 

1.4 Hoe kan ik contact opnemen met Boutique Trukado?

U kunt contact met ons opnemen:

- via het contactformulier aan de rechterkant van deze pagina.

- door een mail te sturen naar [email protected]

- telefonisch of via whatsapp op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur op nummer 06-30257241

 

1.5 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur binnen komen (inclusief betaling) worden door ons dezelfde dag nog afgegeven bij PostNL.

Vanaf dat moment zijn we afhankelijk van de snelheid bij PostNL.

In het geval dat wij deelnemen aan evenementen gelden andere tijden. Dan geven wij dat aan op de hoofdpagina en bij elk product.

Zo kan het zijn dat bijvoorbeeld bestellingen die op woensdag na 12.00 uur binnen komen de volgende maandag of dinsdag worden verzonden.

 

1.6 Ik heb een afleverdatum en tijd gekregen maar ben niet thuis.

U ontvangt automatisch een bericht wanneer uw pakket zal worden bezorgd.

Natuurlijk kan het zijn dat de opgegeven daum en tijdstip niet goed uit komt.

In dat geval kunt u in het bericht die u krijgt klikken op "Bekijken bij PostNL".

U kunt dan zelf een gewenst aflevermoment of plaats kiezen.

1.7 Ik wil niet dat mijn pakket bij de buren wordt afgeleverd.

Als u speciale wensen hebt voor aflevering, kunt u dit in uw bestelling aangeven bij opmerkingen.

Wij zullen dan op het pakket een notitie plakken voor de bezorger.

LET OP: Onze pakketten worden allemaal verzekerd verzonden. Verzoeken zoals "graag bij de voordeur plaatsen"  of "Plaats maar bij de kliko"  of "Zet maar in de schuur"  kunnen wij niet aan voldoen.

1.8 Op welke manieren kan ik afrekenen?

Afrekenen in de webshop kan op verschillende veilige manieren

Alle betalingen, behalve PayPal, worden afgehandeld door Mollie (www.mollie.com).

U kunt betalen via:

iDeal

bankoverschrijving

Klarna (betaal later)

Creditcard

Bancontact

KBC

Sofort

enz

Alle opties zijn te vinden bij het afrekenen.